תכנון קונסטרוקציות פלדה

תכנון קונסטרוקציות פלדה

קורות פלדה משמשות בבנייה קונבנציונלית, במבנים גדולים, בבנייה קלה, ובבנייה פרטית. חברת BSE מספקת שירותי תכנון קונסטרוקציות פלדה עבור כל סגנונות הבנייה, כולל מבני תעשייה, משרדים ובתים פרטיים.

כל מבנה והקונסטרוקציה שלו

בבנייה קונבנציונלית, קורות הפלדה תומכות ביסודות הבטון של המבנה, וככל שמדובר במבנים גדולים יותר, גוברת חשיבות קונסטרוקציית הפלדה, שצריכה להיות איכותית וחזקה מספיק בכדי לספק תמיכה נאותה למבנה. בסוגים מסוימים של בנייה קלה, שלד המבנה הוא קונסטרוקציית פלדה הנבנית במפעל, ומורכבת בשטח. במקרים אלו קונסטרוקציית הפלדה היא השלד התומך במבנה כולו. בבנייה הפרטית לעומת זאת, קורות פלדה משמשות כתמיכה נוספת למבנה, וכן כחיזוק להגנה מפני רעידות אדמה, פגעי מזג אוויר, וכיוצא בזה.

איכות החומר

על מנת שקורות הפלדה יספקו למבנה את התמיכה המבוקשת, הן צריכות להיות עשויות מפלדה איכותית, העומדת בתקנים, והיצרן צריך לשאת באחריות מלאה לאיכותן. בנוסף על כך, יש להקפיד על התקנה נכונה ומקצועית של קורות הפלדה, על מנת שיעשו את עבודתן כראוי.

שירות מקצועי

חשוב לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ולכן אנו מקפידים על העסקת אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. את תכנון הקונסטרוקציה אנו מבצעים בעזרת תוכנת תלת מימד BIM, ואנו מקפידים על עמידה בכל התקנים ובכל הדרישות, כך שהקונסטרוקציה תעבור את כל ועדות התכנון והבנייה, ותזכה לכל האישורים וההיתרים הנדרשים. בנוסף על כך, אנו מקפידים על תכנון קונסטרוקציה בטיחותית ואמינה, ועל שימוש בפלדה איכותית בלבד.

תכנון קונסטרוקציה לכל מבנה

צוות המקצוענים של BSE ערוך ומוכן לתכנון ולביצוע קונסטרוקציית פלדה מתאימה ואמינה עבור כל סוגי המבנים. בין אם מדובר בבנייה פרטית, במבני תעשייה, במוסד ציבורי או בגלריית אמנות, אנחנו נהיה שם בשבילכם, ונתכנן עבורכם את הקונסטרוקציה המתאימה, שתתמוך במבנה ותעמוד בכל התקנים והדרישות.