תכנון מערכות מיזוג אוויר

תכנון מערכות מיזוג אוויר

מזג האוויר החם בארצנו מחייב התקנת מערכות מיזוג במבנים תעשייתיים, במוסדות, ובבנייני משרדים. חברת BSE מבצעת תכנון והתקנת מערכות מיזוג עבור מפעלים וחברות, בהתאם לתנאי המבנה, ולאופי העבודה במקום.

הכינותי מראש

תכנון מערכות המיזוג צריך להיעשות בשילוב עם תכנון המבנה, ובכל מקרה עדיף לבצע את ההתקנה לפני תחילת העבודה במפעל. על מנת שמערכות המיזוג יתנו לכם את המענה הטוב ביותר, יש להיוועץ במתקין מומחה, שידע להתאים את המערכות הנכונות עבור העסק שלכם. המתכנן צריך להתחשב בצורת המבנה, בחלוקת החלל, ובגודל החללים שיש למזג. בנוסף על כך, יש לתת את הדעת על צורכי מיזוג ייחודיים בחללים ובמרחבים במפעל, ולהחליט האם להשתמש במיזוג מרכזי עבור המפעל כולו, או במערכות נפרדות עבור חללים נפרדים. קיימים מפעלים הזקוקים לתנאי בקרת אוויר מחמירים, כאלו שזקוקים לטמפרטורה קבועה ומדויקת, ועוד. תכנון מערכות מיזוג אוויר צריך לתת מענה הולם לכל הצרכים ולכל התנאים הייחודיים של מיזוג האוויר בעסק שלכם. בסוף שלב התכנון יהיה בידכם דוח מפורט של חלקי המערכת, מיקומם במפעל, עלויות רכישה והתקנה, מפרט טכני, והוראות תחזוקה שוטפת הנדרשות להארכת חיי המערכת.

מקצועיות ואמינות

לצוות חברת BSE, חשוב שלקוחותינו יזכו לשירות הטוב ביותר, לכן אנו מקפידים על העסקת אנשי מקצוע מנוסים, מוסמכים, ואדיבים, שיתנו לכם את השירות הטוב ביותר. אנו נמליץ לכם על מערכות המיזוג המתקדמות והמתאימות ביותר לצורכיכם, כך שתזכו לבקרת טמפרטורה אידיאלית מחד, תוך  הימנעות מבזבוז אנרגיה ומשאבים ללא צורך מאידך. צוות החברה מקפיד להתעדכן בכל החידושים הטכנולוגיים, על מנת שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר. לפרטים נוספים הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר דרך אתר החברה, ונציג ישמח לעזור לכם ולענות על שאלותיכם.