תכנון מערכות גילוי אש ועשן

תכנון מערכות גילוי אש ועשן

תכנון מערכות גילוי אש ועשן צריך להיעשות בשלבי התכנון של המבנה, ועדיף להתקין את המערכת לפני אכלוס הנכס. תוצר של תכנון מערכת גילוי אש טוב הוא מערכת המסוגלת לאתר מוקדי אש ועשן במהירות מחד, ומאידך אינה נוטה להפעיל אזעקות שווא. לשם כך יש צורך במתקין מקצועי, שיאמוד וישקול את כל הפרמטרים האופייניים למבנה ולעסק. חברת BSE מבצעת תכנון והתקנה של מערכות גילוי אש במוסדות, במבני ציבור, במפעלים, ובבתים פרטיים.

סוף מעשה בתכנון תחילה

כאשר אנו מתכננים את מערכת גילוי האש, אנו לוקחים בחשבון את גודל המבנה ואת חלוקת החלל שבו, את האזורים המועדים לפורענות ואת קיומם של חומרים דליקים. יש כמובן צורך להתחשב גם בהוראות או בדרישות מיוחדות של שירותי הכבאות. לאחר שקילת כל הסיכונים וכל המפגעים, תוכן תוכנית מפורטת, המתארת את כמויות הגלאים, את סוג הגלאים והרכזת, את מיקומו המדויק של כל גלאי, את מיקומה של הרכזת, וכן הלאה. כך שבעת ההתקנה, כל שיהיה עלינו לעשות הוא לעבוד על פי התוכנית שהוכנה.

מקצועיות

על מנת שמערכות גילוי האש יעבדו כשורה, ובכדי שתקבלו את כל האישורים הדרושים, אתם זקוקים למתקין מקצועי. רק בעל מקצוע מנוסה יודע כיצד והיכן יש למקם את גלאי העשן והאש כך שיתפקדו בצורה הטובה ביותר, ורק בעל מקצוע מכיר את התנהגות האש והעשן מספיק טוב בכדי להגן עליכם מפניהם. צוות המתקינים של BSE מנוסה ומקצועי, ויתכנן עבורכם את מערכת גילוי האש שתיתן לכם את ההגנה המירבית מפני אש ועשן. המערכת תתוכנן בהתאם לסוג המבנה והעסק, לסיכונים, לחומרים הדליקים, ולתנאים הייחודיים למפעל ולמבנה. אל תתפשרו על מערכות גילוי האש של העסק; אם תזדקקו חלילה למערכות אלו, חשוב שתדעו שהן עובדות כשורה, ומגנות על רכושכם.